Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin? 

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. 

Sunt persoana juridica. Pot cumpara? 

Da, Magazin birotica si papetarie (a4office.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. 

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client? 

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. 

Modalitati de plata

Ramburs: plata cash la curier

Card online: Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele a4office.ro

Modalitati de livrare: Pentru livrarea comenzilor plasate pe a4office.ro folosim serviciile de curierat rapid avand ca termen de livrare de 24-72 de ore din momentul confirmarii comenzilor.

Zona: Bucuresti/Romania - cost 19lei, timp de procesare 24-72ore

Comenzile de peste 250RON beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT

Anularea tranzactiei
Produsele pot fi returnate intr-un interval de maxim 14 zile lucratoare din momentul receptiei produsului numai daca:

- au fost deteriorate in timpul transportului

- exista lipsa de satisfactie fata de produs (in cazul in care aveti indoiala in privinta originalitatii produselor).

Produsul returnat trebuie sa contina toate elementele cu care a venit si sa fie expediat inapoi ca un bun propriu, dupa receptionarea acestuia si verificarea integritatii acestuia se vor rambursa fondurile in maxim 10 zile de la primirea returului prin virament bancar pentru transparenta tranzactiei doar pentru platile ramburs in cont.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului deoarece banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Se ramburseaza doar valoarea produsului fara taxele de transport.

Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului. 



Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez? 

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont. 

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? 

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu. 

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara? 

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. 

Pot modifica o comanda lansata? 

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi. 

Pot afla informatii despre comenzile anterioare? 

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.. 

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. 

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.